آهنگ جدید سهیل مهرزادگان به نام «حله چشات»

متن آهنگ حله چشات سهیل مهرزادگانMusicdel | موزیکدل


به سرم زد بزنیم باز تو خیابون


تـــــو و دستات بوی عطرت نم بارون


وقتی موندم تو نگات جوِن دلم


حالی بـــــه حالی میشم و دست و پامو گم می‌کنم تا که دور میشی ازم تنگ میشه دل


واســــَـت هُرّی می‌ریزه دلم لک زده باز واست خودمونی شد باهام جون دلم،


تو نمـــــک داری و بدجور نمک گیره دلم


دانلود اهنگ حله چشات سهیل مهرزادگان - رسانه موزیکدل تو که هرچی بگی حله چِشاتـــــه!


دل من توی کیش چشات ماته! بزنیم به دل دریا و ساحل، مثـــــلا تو بگی نه بگم باشه


تو که هرچی بگی حله چِشاتـــــه، دل من توی کیش چشات ماته بزنیم به دل دریا و ساحل


مثـــــلاً تو بگی نه بگم باشه



 آهنگ جدید سهیل مهرزادگان به نام «حله چشات»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد