اعلام رسمی گوگل دسامبر 2020 است


اعلام به روز رسانی هسته دسامبر 2020 توسط گوگل دیروز، گوگل یک به روز رسانی بزرگ را در صفحه اصلی خود اعلام کرد.

متن پیام گوگل در دسامبر 2020

پس از امروز، ما یک به روز رسانی بزرگ برای الگوریتم اصلی منتشر خواهیم کرد که چندین بار در سال انجام می دهیم. این به‌روزرسانی اصلی دسامبر 2020 نامیده می‌شود. راهنمایی ما در مورد این به روز رسانی ها همانطور که قبلا توضیح دادیم باقی می ماند. لطفا برای اطلاعات بیشتر به این پست وبلاگ مراجعه کنید. آنچه مدیران وب سایت ها باید در مورد گوگل بدانند مهمترین به روز رسانی اخبار رسمی در مورد طراحی وب و نمایه سازی وب برای مدیران وب سایت در گوگل است. googleblog.com

بعد از امروز ما یک نسخه به روز شده از الگوریتم را همانطور که چندین بار در سال انجام می دهیم ارائه می دهیم. 2020 نامیده می شود دسامبر. به روز رسانی موضوع دستورالعمل‌های ما برای چنین به‌روزرسانی‌هایی همانطور که قبلاً بحث کردیم باقی می‌ماند. برای جزئیات بیشتر به پست وبلاگ مراجعه کنید. آنچه مدیران وب‌سایت‌ها باید درباره گوگل بدانند، به‌روزرسانی‌های موضوع خبری رسمی در مورد سایت‌های خزیدن و نمایه‌سازی وب‌مستر گوگل است. googleblog.com

به روز رسانی الگوریتم هسته گسترده گوگل چیست؟

قبل از پرداختن به تغییراتی که یک به‌روزرسانی الگوریتم ایجاد می‌کند، مهم است که بفهمیم این نوع به‌روزرسانی چیست.

بیایید با چیزی که به‌روزرسانی الگوریتم اولیه نیست شروع کنیم.

این یک به‌روزرسانی متمرکز مانند پاندا یا پنگوئن نیست که برای رفع یک مشکل خاص طراحی شده است.

به روز رسانی مشابه الگوریتم جدیدی است که در الگوریتم اصلی ساخته شده است.

گاهی اوقات آنها به طور جداگانه اجرا می شوند، جدای از ارائه الگوریتم اصلی با یک امتیاز یا طبقه بندی که سپس برای تغییر رتبه بندی استفاده می شود.

بزرگترین به روز رسانی در سئو چیست؟

به روز رسانی الگوریتم هسته توسعه یافته به این معنی است که الگوریتم هسته به نوعی تغییر کرده است.

این می تواند شامل تغییر روشی باشد که عناصر خاصی با یکدیگر مخالف هستند یا نحوه تعامل آنها با یکدیگر یا نحوه تشکیل یک کل.

این می تواند شامل تغییراتی در الگوریتم گوگل برای بهبود عملکرد باشد، مانند کافئین، یا، مانند مرغ مگس خوار، روشی که گوگل پرسش های مخاطب را تفسیر می کند.

همچنین ممکن است در به‌روزرسانی از فاکتورهای رتبه‌بندی جدیدی استفاده شود که قبلاً در نظر گرفته نشده‌اند.

تنها در سال گذشته، موتور جستجو بیش از 3000 تغییر در جستجوی گوگل ایجاد کرد و امسال گوگل شروع به ارائه (و صحبت در مورد) به روز رسانی های اصلی گوگل کرده است.

به روز رسانی اصلی گوگل چیست؟

برخلاف سایر راه‌اندازی‌ها، به‌روزرسانی اصلی گوگل تغییرات مهم و گسترده‌ای را در الگوریتم و موتورهای جستجوی خود ایجاد می‌کند.

4-2020

به روز رسانی بزرگ می 2020

دنی سالیوان، سخنگوی گوگل از طریق توییتر اعلام کرد که گوگل در حال انتشار یک به روز رسانی الگوریتم اصلی است.

حدود 90 دقیقه بعد، او اعلام کرد که به روز رسانی در حال انجام است و 1-2 هفته طول می کشد تا تکمیل شود.

هدف اصلاحات اساسی

این پیشرفت‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که نتایج جستجو را در بین کشورها و زبان‌ها سازگارتر کنند.

سایت ها با شروع به روز رسانی محتوای خود، متوجه کاهش یا افزایش رتبه جستجوی خود می شوند.

تغییر در رتبه بندی جستجو معمولاً مستقیماً با محتوای سایت ها مرتبط است.

به این معنی که اگر محتوای شما از آخرین به روز رسانی محبوب شده باشد، در رتبه بالاتری قرار می گیرد.

با این حال، محتوای جدید باید در مقایسه با محتوای قبلی دوباره ارزیابی شود. به عبارت ساده، رتبه بندی شما می تواند بسیار متفاوت از قبل باشد.

پس از هفت ماه، گوگل به‌روزرسانی هسته جدید (نسخه اصلی دسامبر 2020) را منتشر کرد.

بری شوارتز در 3 دسامبر 2020 ساعت 10:36 صبح

گوگل اعلام کرده است که به روز رسانی جدیدی را برای هسته خود منتشر می کند (به روز رسانی اصلی دسامبر 2020). این سومین آپدیت بزرگ سال 2020 است.

توجه داشته باشید که اولین به روز رسانی اصلی ژانویه 2020 و دومین نسخه به روز رسانی اصلی می 2020 است.

این توییت گوگل است که این را اعلام می کند، جایی که گوگل می گوید: «پس از امروز، مانند چندین بار در سال، نسخه جدیدی از به روز رسانی الگوریتم اصلی را منتشر خواهیم کرد. این به‌روزرسانی هسته‌ای دسامبر 2020 نامیده می‌شود. "

شروع از ساعت 13:00 گوگل به این معنی است که گوگل این به‌روزرسانی اصلی دسامبر 2020 را حدود ساعت 13:00 بعد از ظهر، دو ساعت و نیم پس از اینکه گوگل اعلام کرد این به‌روزرسانی در دسترس خواهد بود، آغاز کرده است.

گوگل گفت: 2020. به‌روزرسانی هسته نوامبر اکنون به صورت آنلاین در دسترس است. طبق معمول این به روز رسانی ها، پیاده سازی کامل تقریباً یک تا دو هفته طول می کشد. "

به روز رسانی های قبلی آخرین (به روز رسانی اصلی) یک به روز رسانی بزرگ و گسترده بود که دو هفته طول کشید تا به طور کامل در می 2020 عرضه شود.

قبل از اینکه گوگل آپدیت اولیه را در ژانویه 2020 اعلام کند، در کانال تلگرام سئوتن تحلیل هایی از این به روز رسانی داریم.

آنچه قبل از این به روز رسانی بود. این به روز رسانی توسط بسیاری از وب مسترها و مدیران سایت تحت محاصره قرار گرفت، زیرا بسیاری می گویند که به اندازه به روز رسانی های قبلی تأثیرگذار نبود.

گوگل نیز در ماه نوامبر یک به‌روزرسانی منتشر کرد، اما در مورد رتبه‌بندی محلی بود.

این تغییرات برای همه وبمسترها از اهمیت بالایی برخوردار است و باعث تغییرات عظیمی در نتایج و رتبه وب سایت می شود.

مشخص نیست و غیرممکن است که بدانیم چه زمانی گوگل این به روز رسانی ها را انجام می دهد، گوگل مشکلی را در این موارد به ما نشان می دهد تا بدانیم آیا سایت ها برای مخاطبان خود بهینه شده اند یا فقط برای رتبه بندی ایجاد شده اند.

تغییرات اصلی در سال 2020 چیست؟

تعداد جستجوهای ناموفق

به‌عنوان «رتبه‌ی بخش صفر» و «موقعیت صفر» نیز شناخته می‌شود، که به طور فزاینده‌ای در وب محبوب می‌شود. به این معنی که مخاطب به جای کلیک بر روی یک لینک و کلیک بر روی آن، نتایج را مستقیماً در صفحه نتایج جستجو دریافت می کند.

هر بار که گوگل الگوریتم خود را به‌روزرسانی می‌کند، یک قدم به جلو در آسان‌تر کردن تجربه جستجو و مرتبط‌تر کردن با خواسته‌های کاربران برمی‌دارد. با این حال، ما به عنوان متخصص سئو، استفاده از تکنیک های کلاه سفید را پیشنهاد می کنیم.

توصیه‌ها برای وب‌مسترها مشابه به‌روزرسانی‌های اصلی گوگل است که قبلاً برای الگوریتم اصلی برای ارزیابی مجدد کیفیت صفحاتی که در حال حاضر رتبه‌بندی می‌شوند در گوگل اعلام شده است.

این بدان معنی است که وب سایت هایی که با وجود انتشار محتوای با کیفیت رتبه بالاتری در گوگل ندارند، رونق بیشتری خواهند گرفت.

با این حال، وب سایت هایی که در رتبه بندی افت کرده اند باید بررسی کنند که چه چیزی می تواند باعث ایجاد آنها شود.

به گفته گوگل، کاهش رتبه بعد از یک به روز رسانی بزرگ به معنای بد بودن وب سایت یا محتوای آن نیست. غول جستجو می گوید که هر کسی می تواند به سادگی محتوای به روز شده بنویسد یا داده های جدیدی اضافه کند که کاربران علاقه بیشتری به خواندن آن دارند.

در آینده، تجزیه و تحلیل عمیقی از به‌روزرسانی انجام خواهیم داد و شما را در جریان نوسانات ردیاب‌های به‌روزرسانی جدید قرار خواهیم داد.

اطلاعیه فعلی فقط یک هشدار است و انتظار می‌رود که نسخه‌های بیشتری دنبال شود و طبق معمول روزهای آینده در راه باشد.

چیزی که این به روز رسانی را مهم تر می کند این است که بعد از هفت ماه ارائه می شود.

با این حال، با به روز رسانی جدید گوگل، گوگل در حال ارزیابی مجدد نحوه رتبه بندی محتوا به دنبال تغییراتی است که از آخرین به روز رسانی در سایت ایجاد شده است.

سایت هایی که برای بهبود رتبه خود سخت تلاش کرده اند ممکن است رتبه خود را کاهش دهند. از سوی دیگر، وب سایت هایی که تلاش های هماهنگ برای بهینه سازی محتوای خود انجام نداده اند، می توانند عملکرد عالی داشته باشند.

یک چیز مسلم است، این به روز رسانی تاثیر قابل توجهی خواهد داشت. به‌روزرسانی‌های اصلی در نتایج جستجو در همه کشورها به همه زبان‌ها بیشتر قابل مشاهده و مؤثر خواهند بود.

هنگامی که سایت ها شروع به به روز رسانی هسته خود کنند، قطعاً افت یا افزایش رتبه های جستجو را خواهند دید.

تغییر در رتبه بندی جستجو، مثبت یا منفی، نشان دهنده ارتباط محتوا است.

اگر محتوا از آخرین به‌روزرسانی اصلی بیشتر بهینه‌سازی شده باشد، ممکن است در رتبه‌بندی بالاتر حرکت کند. از سوی دیگر، این روند دور از انتظار نیست.

افزودن بینش بیشتر به یک قسمت از محتوا، روشی مؤثر برای ارسال سیگنال به Google در مورد ارتباط آن با سؤالات مخاطبان است.

اگر یک تغییر کلی در علاقه جستجو به سمت موضوع وجود داشته باشد، ممکن است محتوا نیز مرتبط تر در نظر گرفته شود.

برای اینکه بعد از این به روز رسانی در نتایج جستجوی گوگل رتبه بهتری داشته باشیم چه کنیم؟

گوگل یک توصیه رسمی منتشر کرده است که می تواند به شما در بهبود رتبه شما کمک کند.

این مقاله را بخوانید و رتبه گوگل خود را ارتقا دهید.

1. هیچ چیز تغییر نمی کند!

طبق گفته گوگل، حتی اگر رتبه شما پایین بیاید، هیچ چیز قابل تغییر نیست. ما می دانیم که صاحبان سایت و کاهش دهندگان در حال تلاش برای رفع مشکل هستند، اما می خواهیم به شما بگوییم که نباید موارد اشتباه را برطرف کنید. علاوه بر این، ممکن است مطلقاً چیزی برای اصلاح وجود نداشته باشد. "

به روز رسانی اصلی گوگل وب سایت های خاصی را بررسی نمی کند. در اینجا به‌روزرسانی‌های اصلی برای بهبود نحوه خزیدن محتوا توسط سیستم‌های Google به طور کلی آمده است:

صفحاتی که ممکن است کمتر از به‌روزرسانی اصلی ساخته شده باشند، خوب هستند. آن‌ها دستورالعمل‌های Google را نقض نکرده‌اند و مشمول دستورالعمل‌های عملکرد یا الگوریتم‌ها نیستند، زیرا سایت‌هایی که این دستورالعمل‌ها را نقض می‌کنند ممکن است تحت تأثیر منفی قرار بگیرند.

در واقع، هیچ چیز در به روز رسانی اصلی روی صفحات یا سایت های خاص تمرکز نمی کند. با این حال، تغییرات به بهبود کل روشی که محتوا توسط این سیستم های الگوریتمی ارزیابی می شود بستگی دارد.

اساساً وقتی رتبه پس از یک به روز رسانی بزرگ کاهش می یابد، نتایج و رتبه سایت شما تغییر نمی کند.

2. تغییراتی وجود دارد که می توانید ایجاد کنید

آیا به نظر می رسد این محتوا در خدمت منافع واقعی بازدیدکنندگان سایت باشد؟ یا برای رتبه بهتر در نتایج جستجو طراحی شده است

همچنین از سایر افرادی که با سایت شما مرتبط نیستند بخواهید که ارزیابی صادقانه ای از وب سایت شما ارائه دهند. به طور کلی، اصول Google E-A-T (تجربه، اصالت و اعتماد) اعمال می شود.

3. نحوه انجام این کارها

اگر می خواهید رتبه های بالایی کسب کنید، بهینه سازی وب سایت بسیار مهم است. ابزارهای تجزیه و تحلیل موجود به شما کمک می کند تا سایت خود را تا حد امکان به نیازهای مخاطبان خود نزدیک کنید.

به عنوان مثال، یک ابزار تجزیه و تحلیل وب سایت شما را برای کلمات کلیدی اسکن می کند. ابزار Top 10 Optimizer وب سایت شما را با وب سایت های دیگر مقایسه می کند.

علاوه بر ابزارهای فوق، SEOprofiler ابزارهایی را برای کمک به شما در یافتن کلمات کلیدی خوب، ابزارهایی برای بهینه سازی پیوندها، ابزارهای هوش مصنوعی و موارد دیگر ارائه می دهد.

راهنمای گوگل در مورد به روز رسانی های اصلی الگوریتم

پست‌های وبلاگ Google نکاتی را برای مدیران سایت ارائه می‌کند که چه کاری برای بهبود رتبه‌بندی پس از به‌روزرسانی بزرگ انجام دهند.

هدف از این تغییرات بهبود محتوای گوگل است، بنابراین "ممکن است برخی از صفحاتی را که در رتبه پایین تری قرار گرفته اند را برای عملکرد بهتر ایجاد کند." این ترتیب با حذف برخی از کاغذها تغییر می کند تا با کاغذهای با ارزش تر جایگزین شوند.

بر ارائه بهترین محتوا تمرکز کنید!

به محتوای خود امتیاز دهید

رهنمودهای گوگل همچنان بر ارائه بهترین محتوای ممکن تمرکز دارد. در قالب یک سری سوالات در مورد محتوای شما، راهنما به چهار دسته کلی تقسیم می شود:

محتوا و کیفیت آن:

آیا محتوای اصلی، مرتبط، صادقانه، مفید و ارزشمند است؟

کارشناس: خوب تحقیق شده، توسط یک موسسه معتبر به شدت تحقیق شده است؟

ارائه: آیا به خوبی نوشته شده و بدون خطا است، آیا در دستگاه های مختلف به خوبی نمایش داده می شود؟

مقایسه ای: آیا در مقایسه با سایر محتوای مشابه ارزش ارائه می دهد و آیا علاقه واقعی بازدیدکنندگان را ایجاد می کند؟

E-A-T که مخفف Expertise-Authority-Trustworthiness است، در دستورالعمل های ارزیابی کیفیت محتوای گوگل استفاده می شود و موتور جستجو به این موضوع به عنوان منبع دیگری برای مشاوره در مورد محتوای عالی اشاره می کند.

زمان بهبودی

همانطور که گفته شد، به روز رسانی های اصلی هر چند ماه یکبار اتفاق می افتد و یک سوال رایج این است که چقدر طول می کشد تا سایت به نتایج قبلی خود بازگردد.

گوگل می گوید: با فرض اینکه یک اصلاح انجام شده باشد - ممکن است تا به روز رسانی اصلی بعدی ادامه داشته باشد. با این حال، پس از یک به‌روزرسانی پایه جزئی که به طور مداوم منتشر می‌شود، محتوا را می‌توان «در صورت دستور اصلاح» نیز بازیابی کرد.

گوگل اشاره می‌کند که بهینه‌سازی‌های انجام‌شده توسط وب‌مسترها تضمین نمی‌کند که جستجو و محتوای مرتبط بالاتر از سایر صفحات باشد.

آیا این مفید است؟

بله اگرچه توصیه های Google با موارد فوق مطابقت دارد،

این مقاله یک راهنمای و چک لیست مفید و هدفمند برای مدیران سایت است که در هنگام نصب به روز رسانی هسته بعدی آن را بررسی کنند.

س: در به‌روزرسانی الگوریتم Google در دسامبر 2020 چه چیزی تغییر خواهد کرد؟

اکنون گوگل اعلام کرده است که Core Update دسامبر 2020 را منتشر می کند.

در حال حاضر، هیچ کس دقیقاً نمی داند تغییرات جدید چیست و چگونه بر SERP (صفحات نتایج موتور جستجو) تأثیر می گذارد. گوگل در توییتر اعلام کرد که عرضه آن آغاز شده است و دو هفته یا بیشتر طول می کشد تا در سراسر جهان عرضه شود.

در سال های اخیر، یکی از بزرگترین تغییرات آپدیت Mobilegeddon در آوریل 2015 بود. خوب به یاد دارم که برای سایت هایی که این امتیاز را نداشتند مجازات های شدیدی در نظر گرفته شد. گوگل سایت های زیادی را با افت شدید نتایج جستجو مواجه کرده است.

تجربه شخصی من و تغییرات بزرگ

حتی در حال حاضر، گوگل با تغییر بعدی در تماس خواهد بود و این به روز رسانی می تواند تفاوت زیادی در نتایج صفحه ایجاد کند که به توسعه دهندگان و سئوکاران اجازه می دهد تا برای تغییر بزرگ آماده شوند. همین امر در مورد به روز رسانی های اخیر که بر زمان بارگذاری و عملکرد کلی تمرکز دارند (مثلاً Core Web Vital و غیره) صدق می کند.

بنابراین در هفته های آینده به رتبه سایت های خود در گوگل SERP توجه کنید. در حالی که هیچ کس تغییرات دقیق را نمی داند، مشاوره های سئو و موارد دیگر وجود دارد. من بر اساس این نتایج فکر می کنم. اصول فنی سئو (محتوای با کیفیت، ابرداده، دسترسی خوب، لینک های ورودی، عملکرد و غیره) برای چندین سال ثابت مانده است، اما احتمالاً در این به روز رسانی به آن پرداخته خواهد شد.

نظرات کاربران خارجی در مورد این به روز رسانی

Google Core Updates یک بازی حدس زدن است

گوگل سر و صدای زیادی در مورد اینکه به‌روزرسانی اصلی دسامبر 2020 چه خواهد کرد، به میان نیاورده است، بنابراین به اندازه Mobilegeddon در زمان خود چشمگیر نیست.

شایان ذکر است که Webmaster Web Console از اکتبر غیرفعال شده است و "عملکردها به طور موقت غیرفعال هستند" بنابراین ممکن است مربوط به این نسخه باشد.

اما در نهایت، فقط زمان مشخص خواهد کرد.

گزارش دسامبر 2020 Google Webmaster

نوامبر ماه شلوغی بود زیرا Google تاریخ انتشار به‌روزرسانی تجربه صفحه را به ما اعلام کرد و با آن Google در حال آزمایش نشانگر یا نشانگر بصری برای این تغییر در نتایج جستجو است.

گوگل تعدادی به روز رسانی الگوریتم تایید نشده را در این ماه منتشر کرده است، اما از آخرین به روز رسانی که در 4 می اعلام شد، بیش از 7 ماه می گذرد و ما هنوز به روز رسانی مهمی را ندیده ایم و ممکن است تا پایان سال نیز شاهد نباشیم. و از آپدیت قبلی متوجه شدیم که DeepRank نام رمز الگوریتم BERT است.

گوگل در حال آزمایش برخی از اتصالات پیوند عجیب و غریب در قطعات برجسته است که SEO و ناشران را گیج می کند.

گوگل همچنین محتوای آنها را که توسط هوش مصنوعی ایجاد شده بود رتبه بندی کرد، اما این یک اشتباه بود و همه آنها را از جستجو حذف کرد.

تغییرات در کنسول جستجو

اعضای تیم Google Search Console در حال ارائه یک بخش گزارش آمار خزیدن با ویژگی های جدید هستند که سلب مسئولیت، خطاهای دستی و موارد دیگر را منتقل کرده است. علاوه بر این، گوگل یک انتقال عمده از Google Webmaster Central به Google Search Central انجام داده است.

اما هنوز ابزار نشانگر کار نمی کند.

در نهایت باید بگوییم که طبق گزارش های دریافتی به وبلاگ سئو، بسیاری از افراد از ماه گذشته افزایش چشمگیر و کاهش شدید تعلیق را تجربه کرده اند. شما باید درک کنید که برای جبران گذشته، باید به تولید محتوای بهینه و ایجاد گزارش ها و محصولات جدید در وب سایت خود ادامه دهید.

نمایش بیشتر:  https://blogten.ir/note-update-core-dec-2020/

بیوگرافی سهیلا جوادی بازیگر و همسرش

بیوگرافی سهیلا جوادی بازیگر و همسرش را به همراه سواق هنری و ماجرای جالب ازدواج با همسرش علی سلیمانی بازیگرا به همراه تصاویر شخصی و دخترش باهم در مجله جوان ایرانی مشاهذه کنید با ما همراه باشید.


بیوگرافی سهیلا جوادی بازیگر

سهیلا جوادی متولد 15 مرداد 1358 در تهران ، بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است.


بیوگرافی سهیلا جوادی بازیگر و همسرش و فرزندش


فارغ التحصیل مدرسه عالی گریم استاد جلال معیران و لیسانس رشته مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه سراسری می باشد ، او بجز بازی طراح گریم می باشد.جوان ایرانی (irjavan.com)


سهیلا جوادی چگونه بازیگر شد؟

بازیگری را از تئاتر زمانی که 14 ساله بود با نمایشی بنام اقلیما در سال 1372 شروع کرد و از 15 سالگی در کنار بازیگری بعنوان طراح گریم نیر فعالیت دارد.


ازدواج و همسر

سهیلا جوادی و علی سلیمانی در فروردین 1376 با یکدیگر ازدواج کردند ، در زمان ازدواج سلیمانی 26 ساله و خانوم جوادی 18 ساله بودندو حاصل این ازدواج یک دختر به اسم صبا است.


بیوگرافی سهیلا جوادی بازیگر و همسرش و فرزندش


خانم سهیلا و دخترش صبا سلیمانی سابقه اجرا و در برنامه تلویزیونی عصر خانواده در شبکه دوم سیما را دارند و که با هم در برنامه حضور داشتند‌.

خانم جوادی سابقه حضور در جشنواره آبورن استرالیا برای فیلم کوتاه همین یک بار ساخته محمدحسن شاه محمدی را دارد.


علی سلیمانی کیست؟

علی سلیمانی متولد دهم آبان ماه سال ۱۳۴۹ در تهران می باشد او فعالیت خود را ابتدا در حوزه بازیگری آغاز کرد و پس از آن به کار اجرا نیز پرداخت


بیوگرافی سهیلا جوادی بازیگر و همسرش و فرزندش


از بازیگری تا عروسک گردانی

علاوه بر بازیگری ، گریموری و طراح چهره پرداز ، مدتی هم بعنوان عروسک گردان فعالیت داشته است ، او از سال 1375 تا 1383 نزدیک به 10 تئاتر نمایشی بعنوان عروسک گردان بوده است.


آثارهنری

سهیلا جوادی در آثاری همچون «آسمان هوای باران دارد»، «یوسف پیامبر» به عنوان «بازیگر»، «دستیار چهره‌پردازی» حضور داشته است. و همچنین در آثاری همچون سریال تلویزیونی «چرخ و فلک»، فیلم سینمایی «تونل» فعالیت داشته است.

بیوگرافی سهیلا جوادی بازیگر و همسرش

بیوگرافی سهیلا جوادی بازیگر و همسرش علی سلیمانی و فرزندش صبا + تصاویر - جوان ایرانی

آهنگ جدید روزبه نعمت الهی به نام «بیقراریم منو تو حال همو خوب میدونیم»

متن آهنگ بیقراریم منو تو حال همو خوب میدونیم روزبه نعمت الهی


بی قراریم من و تو حال همو خوب میدونیم همون آهنگی که دوس داریو باهم میخونیم!♫!

https://musicdel.ir/single-tracks/105432/